Tempahan Untuk Bisnes Baru Mahukah anda pelajari 1 perkara wajib ini supaya lebih ramai pelanggan masuk ke kedai setiap hari walaupun an...

Banner Bunting Bisnes Baru

Tempahan Untuk Bisnes Baru


Mahukah anda pelajari 1 perkara wajib ini supaya lebih ramai pelanggan masuk ke kedai setiap hari walaupun anda baru saja memulakan bisnes di lokasi tersebut?

1 perkara wajib ini sering digunakan oleh banyak bisnes besar terutamanya shopping mall untuk mengiklankan produk, lokasi dan juga promosi-promosi yang dijalankan.

Dan ianya satu bentuk pengiklanan hebahan yang sangat berkesan dan bersifat berterusan untuk menarik lebih ramai pengunjung ke kedai-kedai jualan mereka.

Banner Kedai 'Akan Dibuka!", design oleh Kedai Pok Nik

Pengiklanan hebahan menggunakan banner dan bunting yang di design dengan maklumat yang betul, dipamerkan pada audience yang betul akan menarik pelanggan yang berkualiti mengunjungi kedai anda.

Malah, material banner dan bunting yang tahan panas serta hujan sehingga lebih 6 bulan lamanya membolehkan iklan hebahan anda dibaca berulangkali setiap masa, sepanjang ia digantungkan.

Iklan yang dilihat dan dibaca berulang kali setiap hari lebih berjaya mendorong pelanggan untuk melakukan sesuatu tindakan yang kita mahukan, seperti mengunjungi kedai kita.

Format Psikologi Iklan Hebahan Banner Bunting


Pernahkah anda membuat tempahan banner dan bunting untuk kedai tapi kesannya kurang memberansangkan dan tahukah anda apa sebabnya?

Banner Taska 'Pendaftaran Dibuka!", design oleh Kedai Pok Nik

Keberkesanan iklan jenis banner dan bunting dapat diperolehi hanya apabila design serta maklumat yang diletakkan mengambil kira ciri-ciri dan kaedah pengiklanan yang tepat & bersesuaian.

Ciri-ciri dan kaedah pengiklanan yang betul merangkumi 3 aspek utama iaitu Kandungan Iklan, Visual Iklan, dan Konteks Iklan.

Setiap aspek ada kaedah-kaedah tertentu yang telah dikaji dari sudut psikologi & digunakan secara meluas oleh para marketer berpengalaman untuk memaksimumkan keberkesanan iklan.

Dan inilah ciri-ciri design yang cuba kami terapkan selepas sesi konsultasi dengan anda setelah tempahan dibuat. Sesi ini sangat penting untuk kami memahami keperluan bisnes anda dengan mendalam bagi membina design iklan yang bersesuian.

Jika anda mahu dapatkan sesi konsultasi dan membuat tempahan banner dan bunting di Kedai Pok Nik, sila baca dan fahami dulu perbezaan keduanya, harga, syarat-syarat dan tatacara tempahan dengan klik di sini.

Mahukan Kedai Pok Nik hasilkan banner dan bunting yang bersesuaian untuk bantu tingkatkan keberkesanannya untuk menarik pelanggan ke kedai anda?

Mulakan langkah pertama dengan klik pada butang berikut untuk mengisi borang tempahan banner bunting.



0 comments: